8 maj 2011

I'm Back!!! Muhh HaHaaa

*Gömmer mig bakom Nyao efter att ha sett hur länge det var sedan jag gjorde ett inlägg här*

Fy vad dåligt av mig att inte ha skrivit mer. :( Men det är lätt glömt. Får försöka att vara bättre, med betoning på FÖRSÖKA.

Snabb uppdatering på dieten. Som jag slutade med för länge sedan nu. Men det har fortsatt att gå bra. Har gått ner nästan 8 kg sedan jag börja, så det är ju bra. När jag började tog jag ett bäst förre bild. Jag råkade se det igår, yrsch vad jag såg ut. Snacka om att bli motiverad när man ser en sådan bild. den vill jag helst glömma. :-/

Idag blev jag klar med trappan som  jag har gjort rymnings säkert för katterna. Så nu kan de springa ut och in om de vill.




Några bilder jag tog igår när jag var på koloniområdet med mamma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar