12 februari 2011

Invägning

Go kväll, här ligger jag och snart ska sova. Har varit väldigt lat idag. En kortare promenad blev det på förmiddagen men sen har jag inte gjort så mycket.

Har vist missat att skriva på ett par dagar. Har bara glömt av det. Men det har inte hänt så mycket. Kona skriker fortfarande, Nyao är orolig och där i med kissar på sig. Så jag har tvättat minst tre gånger denna veckan.

Dieten går bra, gjorde en invägning förut och den visade på -1,5 kg. Helt godkänt tycker jag för att vara första hela veckan som jag har hållit på.

Var och hälsade på mormor på sjukhuset igår. Hon såg väldigt skruplen ut. Hon kommer att få komma hem på måndag och jag hoppas det ska gå bra. Hemhjälpen kommer att möta upp henne när hon kommer hem. Då kommer de att installera ett alarm och sedan kommer hon få besök av dem tre gånger om dagen.

Nä nu somnar jag snart, ses *zzZzzZzz*

1 kommentar: