14 februari 2011

Längtar efter tystnad!

Trevlig Alla Hjärtans Dag på er. Hoppas ni har haft en underbar dag med mycket kärlek. Det har jag haft. Mycket skoj med mina arbetskamrater i alla fall. Men skulle gärna ha någon hjärtevän att dela den med.

Haft det riktigt skojigt på jobbet idag. Jobbade lite extra men det märktes inte för jag hade det så kul. S.H. hade extra öppet idag en stund och det var riktigt mysigt. Trots att jag lekte springpojke (jag menade tös). Det kändes som jag var överallt samtidigt. : D

Nu har äntligen Kona blivit steriliserad. Jag såg i fram i mot tysta nätter... Men det kommer jag inte få. De har nämligen varit här och ställt hit en fläkt. Dånar väldigt mycket :/ Men jag får väll stå ut. Jag kan inte klaga över värmen  i alla fall, normalt har det legat på 22 grader men det är definitivt mycket varmare nu *svettas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar